Monday, September 24, 2012

Misteri Wang Bunian Not RM10 ( Updated With Picture))

Yahoo!!! Wang Besar...Wang Besar!!!

Salam...ok wang bunian dana ummah aku dah sampai...ada dalam dompet aku...nanti aku cerita macammana cara aku test duit ni plak...wakakakaka...yang aku boleh btau 'BOLEH TAHAN' hehehe...cuma la ni aku tengah tunggu gadget lampu UV sebab aku nak test tengok betoi ka ada tulisan kat dalam duit tue...sebab aku test tengok pakai lampu umah tak nampak apa pun...bentuk semua sama...not rm10...ni ada orang cerita ada orang juai duit ni nilai rm1 sampai rm4k!!! kepala hotak dia betoi (orang yang juai tue la)...agak-agak la nak juai pun,kena orang nak tue orang susah,tak ka naya...tue takpa lagi,kena plak yang juai tue juai duit tipu,macammana plak tue?!...macam-macam hal lah...Tapi kena ingat Allah yang bagi rezeki kat kita dan 'benda-benda' macam ni adalah sekelumit pemberian dari Allah pada makhluknya...Amiiin

Pandangan Belakang

Pandangan Hadapan

Kelihatan Wafaq 2' 3' 6'


Kelihatan Tulisan 'Dana Ummah'

Dana Ummah

Kelihatan Tulisan 'Bank Alam Bunian'

Wafaq 2' 3' 6'


 email : misterialammelayu@gmail.com

psssttt : tunggu gadget lampu UV aku sampai baru aku upload gambaq duit tue kat sini...sapa yang rasa terlampau terer tue sila btau aku nanti samaada duit tue tipu punya ka atau asli dari sana...wakakakak!!!

Hanya tinggal Not 10, 50 dan 100!!!
 

10 comments:

  1. cantikkk...aku punya gadget lampu UV dah sampai...nanti aku upload gambar...tungguuuuuuuuu...gelang aura aku pki semalam,nek panas badan aku dengan kepala tapi dalam tempoh 3-4 jam jam pastue dah ok dah la ni...alhamdulillah...takut gak aku pun...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau nak bagitau dalam email...ni bukan harga ribu-ribu,ratus-ratus...upah runner ikhlas hangpa ja la...bukan benda aku punya...terima kasih...

      Delete
  2. salam.saya nk tahu juga.masih ada lagi kah stok Rm10 dana ummah ini.berapa maharnya.

    ReplyDelete
  3. ASSALAMUALIKUM..NK TANYA ADA KE LAGI DUIT DANA BUNIAN NI?KALU ADA BRP MAHARNYA

    ReplyDelete
  4. salam semua.sya ada duit krtas lama SE-PULUH RINGGIT.bayang agung..hendak dilepaskan. sila email zalybmw76@gmail.com yg berminat tq..

    ReplyDelete
  5. sila kunjungi sabuthimamatika1213@gmail.com, semua barang asli

    ReplyDelete
  6. kunjungi fb sabuthimamatika1213@gmail.com ,untuk problemwang bunian, tarik wang secara real

    ReplyDelete
  7. Buntat gagak/telor gagak jadi batu
    Besi kursani Asli kebal nyata
    Dan lain2 barangan mistik Alami bukan isian sms/whatssapp 0172676573

    ReplyDelete

Sebarang Komen Yang Tidak Sesuai Akan Dipadam!!!