Wednesday, September 19, 2012

Barang Baik Punya

Assalamualaikum semua...pa habaq? hehe...lama tak mai usha blog aku ni,kesian dia...kui3...maleh nak panjang-panjang cerita,sebenarnya aku duk tunggu barang wang bunian dana ummah ni la.

Sebenarnya,aku pun excited nak tengok macam mana rupa duit alam bunian ni. Pada 1 hari pada petang yang syok,aku p la amik barang ni kat tuttuttut.

Laa,duit depa sama macam kita ja kut semua sama,cumanya jeng jeng jeng...perghhh,makin bertambah koleksi aku ni,wafaq ada 4 keping iaitu 2 unit Wafaq Kulit Kijang Putih 2 unit Wafaq Pelaris Pedang Nyilang,jangan tanya aku sebab apa depa buh nama camtue...kehkehkeh...

Mesti hangpa duk kata aku ni sembang ja lebey,barang tak tunjuk pun kat blog,kahkahkah...takpa-takpa rilek...ada masa aku upload naaa...ok lah takat ni ja lah,nanti sembang lain...

Sebelum terlupa 1 biji Geliga Dewi Laut...

p/s : belum test...aku tak jual sebab nanti aku plak susah nak dapat barang-barang tue...

No comments:

Post a Comment

Sebarang Komen Yang Tidak Sesuai Akan Dipadam!!!