Monday, March 18, 2013

Produk Maxboosters

Assalamualaikum semua? Pa habaq? Lama aih tak bukak blog ni,hehehe...bukan apa sibuk sket la semenjak 2 menjak ni...Ni ada produk penjimat minyak Maxboosters...Aku dah cuba dah,ada perubahan hihihi...memang berkesan...la ni aku pakai Maxboosters ni kat keta dengan motor EX5 aku...Harga sebotol RM25 untuk 250ml,perghhhhhhhhhhhh berbaloi-baloi kut...Sebenarnya ada bermacam jenis produk macam ni tapi alang-alang aku dah cuba Maxboosters ni pastue plak nampak perubahan dia,aku stay dengan produk ni ja la...hihihi...Kat bawah ni aku copy-paste ja intro produk ni...

"Setelah bertahun dalam penyelidikan dan terbaru dalam teknologi nano,Maxboosters direka untuk membersihkan,menjimatkan dan melancarkan enjin kenderaan anda.Maxboosters memberikan anda prestasi maksimum dan perbatuan yang lebih daripada setiap tangki.

Setiap Pembelian Maxboosters 250ml,Anda Juga Akan Mendapat Stiker Maxboosters Percuma Dengan Setiap Pembelian Maxboosters."


Maxboosters 250ml

P/S : Produk ni ada jugak untuk diesel,sesuai untuk kenderaan,mesin,generator atau apa saja yang menggunakan petrol atau diesel...ni facebook depa http://www.facebook.com/pages/Maxboosters/579374852073985

No comments:

Post a Comment

Sebarang Komen Yang Tidak Sesuai Akan Dipadam!!!