Wednesday, April 3, 2013

Misteri Melihat Jin (Media Lilin)

Salam semua pa habaq? Lama sungguh tak tulis kat blog Misteri kita ni... Bukan apa aku sibuk sket la... Tadi baca pi baca mai ada la terjumpa satu artikel kat Blog ni,syok jugak aku baca,hihi...
 
Ni aku bagi petikan dari Blog dia.. Harap tuan blog izinkan ya... 
 
'Saya ingin berkongsi salah satu pengalaman saya dalam melihat jin di sekitar kita. Cara ini berhasil bagi saya, mungkin ada sahabat-sahabat di luar sana ingin mencuba cara ini. Cara ini tidak perlu puasa, tidak pakai mantera @ wirid pelik-pelik. Bagi mereka yang tidak mempunyai mata batin@ mata ketiga, anda boleh mencubanya.'
 

Sekadar Hiasan

Caranya:

1.) Sediakan satu lilin,nyalakan...
 
2.) Titiskan lelehan lilin tersebut ke dalam mangkuk yang berisi air
 
3.) Setelah itu cuba lihat pada rekahan @ cantuman lilin di dalam air tersebut, pasti wajah jin @ mahkluk halus @ roh ada.


Mengapa lilin?
 
Lilin menghasilkan cahaya, syaitan pula dijadikan daripada api. 
Apabila lilin dinyalakan, maka ia memberikan kesan cahaya pada mahkluk halus, mereka tidak suka kerana akan menampakkan susuk tubuh mereka.

"Sesungguhnya makhluk-makhluk halus itu dapat melihat kamu sedangkan kamu tidak dapat melihat mereka." (Surah al-A'raaf, ayat 27)
 
 

No comments:

Post a Comment

Sebarang Komen Yang Tidak Sesuai Akan Dipadam!!!